Aviseringar
Rensa alla

stark cider

Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99: säg att jag är 18 nu o kanske är 1,69 väger 60 kg

Det är väl bättre att du blir halvfull och glad än att du blir dyngfull, spyr och somnar. Testa 5 stycken 7,5% men drick långsamt så att du inte blir dyngfull och somnar eller spyr rakt av.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick o hållkäft om du nu ska det 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa kanske 

SvaraCitera
Hando

Ännu en jävla tråd som hamnar om, just precis, alkohol. Trött

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:
Ännu en jävla tråd som hamnar om, just precis, alkohol. Trött

men asså jag tycker alcohol verkar intressant man kan bli full på o de hahaha gryymt

SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Det är väl bättre att du blir halvfull och glad än att du blir dyngfull, spyr och somnar. Testa 5 stycken 7,5% men drick långsamt så att du inte blir dyngfull och somnar eller spyr rakt av.

tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig

SvaraCitera

Mängden alkohol = Mängden dryck * Andelen alkohol

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Mängden alkohol = Mängden dryck * Andelen alkohol

vad,enar du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

men asså jag tycker alcohol verkar intressant man kan bli full på o de hahaha gryymt

IIGonnaKillYou99:

tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig

Fan va coolt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Fan va coolt 

aa

SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

vad,enar du?

Det får du allt klura på

SvaraCitera

Svaret borde ha kommit fram nu men. Det beror på ens kroppsvikt hur mcyket/lite man behöver bli full på och gener typ alla andra folkslag än européer klarar inte alkohol på samma sätt som vi gör i olika hög grad.
Jag personligen kan dricka typ 2cider(4%alk) och nån drink men ändå inte vara i närheten att vara full, jag är en kille på snart 20år och väger omkring 90kilo.

SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99: tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig

Kan du lite mer ingående beskriva eller förklara vad syftet är med att bli så jävla berusad eller för att använda dina egna ord... vill bli fett jävla full o göra bort mig

Trummisen i Led Zeppelin - John Bonzo Bonham, drack sig berusad på en pub i England, kände att man behövde vila lite och gick ut och slappade i bilen som stod utanför. Där blev han kvar. Dödsorsak - akut alkoholförgiftning.

Så ta det jävligt lugnt. Skillnad mellan liv och död kan många gånger vara tunnare än ett hårstrå... om du förstår symboliken.  Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Svaret borde ha kommit fram nu men. Det beror på ens kroppsvikt hur mcyket/lite man behöver bli full på och gener typ alla andra folkslag än européer klarar inte alkohol på samma sätt som vi gör i olika hög grad.
Jag personligen kan dricka typ 2cider(4%alk) och nån drink men ändå inte vara i närheten att vara full, jag är en kille på snart 20år och väger omkring 90kilo.

men jag ska dricka 7,5% Alcohol jag vill dricka för de är gott o man  blir full

SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Kan du lite mer ingående beskriva eller förklara vad syftet är med att bli så jävla berusad eller för att använda dina egna ord... vill bli fett jävla full o göra bort mig

Trummisen i Led Zeppelin - John Bonzo Bonham, drack sig berusad på en pub i England, kände att man behövde vila lite och gick ut och slappade i bilen som stod utanför. Där blev han kvar. Dödsorsak - akut alkoholförgiftning.

Så ta det jävligt lugnt. Skillnad mellan liv och död kan många gånger vara tunnare än ett hårstrå... om du förstår symboliken.  Blink

men man blir väl inte så dygnfull  av 7.5% cider?

SvaraCitera