IIGonnaKillYou99: säg att jag är 18 nu o kanske är 1,69 väger 60 kg
Det är väl bättre att du blir halvfull och glad än att du blir dyngfull, spyr och somnar. Testa 5 stycken 7,5% men drick långsamt så att du inte blir dyngfull och somnar eller spyr rakt av.
Drick o hållkäft om du nu ska det 🙂
Testa kanske
Ännu en jävla tråd som hamnar om, just precis, alkohol. 
Hando:
Ännu en jävla tråd som hamnar om, just precis, alkohol.
men asså jag tycker alcohol verkar intressant man kan bli full på o de hahaha gryymt
stoner:
Det är väl bättre att du blir halvfull och glad än att du blir dyngfull, spyr och somnar. Testa 5 stycken 7,5% men drick långsamt så att du inte blir dyngfull och somnar eller spyr rakt av.
tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig
Mängden alkohol = Mängden dryck * Andelen alkohol
IIGonnaKillYou99:
men asså jag tycker alcohol verkar intressant man kan bli full på o de hahaha gryymt
IIGonnaKillYou99:
tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig
Fan va coolt
Svaret borde ha kommit fram nu men. Det beror på ens kroppsvikt hur mcyket/lite man behöver bli full på och gener typ alla andra folkslag än européer klarar inte alkohol på samma sätt som vi gör i olika hög grad.
Jag personligen kan dricka typ 2cider(4%alk) och nån drink men ändå inte vara i närheten att vara full, jag är en kille på snart 20år och väger omkring 90kilo.
IIGonnaKillYou99: tuungt jag vill bli fett jävla full o göra bort mig
Kan du lite mer ingående beskriva eller förklara vad syftet är med att bli så jävla berusad eller för att använda dina egna ord... vill bli fett jävla full o göra bort mig
Trummisen i Led Zeppelin - John Bonzo Bonham, drack sig berusad på en pub i England, kände att man behövde vila lite och gick ut och slappade i bilen som stod utanför. Där blev han kvar. Dödsorsak - akut alkoholförgiftning.
Så ta det jävligt lugnt. Skillnad mellan liv och död kan många gånger vara tunnare än ett hårstrå... om du förstår symboliken. 
trevlig-snubbe:
Svaret borde ha kommit fram nu men. Det beror på ens kroppsvikt hur mcyket/lite man behöver bli full på och gener typ alla andra folkslag än européer klarar inte alkohol på samma sätt som vi gör i olika hög grad.
Jag personligen kan dricka typ 2cider(4%alk) och nån drink men ändå inte vara i närheten att vara full, jag är en kille på snart 20år och väger omkring 90kilo.
men jag ska dricka 7,5% Alcohol jag vill dricka för de är gott o man blir full
politisk realist:
Kan du lite mer ingående beskriva eller förklara vad syftet är med att bli så jävla berusad eller för att använda dina egna ord... vill bli fett jävla full o göra bort migTrummisen i Led Zeppelin - John Bonzo Bonham, drack sig berusad på en pub i England, kände att man behövde vila lite och gick ut och slappade i bilen som stod utanför. Där blev han kvar. Dödsorsak - akut alkoholförgiftning.
Så ta det jävligt lugnt. Skillnad mellan liv och död kan många gånger vara tunnare än ett hårstrå... om du förstår symboliken.
men man blir väl inte så dygnfull av 7.5% cider?