Aviseringar
Rensa alla

tjej problem


Ämnesstartare

Tjena!

Har lite problem, gillar en tjej riktigt mycket och har gjort det i månader men inte velat säga något för jag var osäker hur hon skulle reagera och om det gick att fixa sen. Så jag bjöd henne till min stad för att hänga med henne och hon kommer komma till mig under helgen och jag behöver tips på vad jag ska göra och om jag ska berätta att jag gillar henne, seriösa svar 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

vart kommer ni umgås?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ute på stan, kanske någon cafe. jag vill göra det romantiskt också


   
SvaraCitera

ok, om du kör bil/moppe så kan du hoppas på bra väder och köra runt i staden och visa en massa saker och gå ut och promenera ibland osv, Sitt på något utecafé om det inte är för kallt, om det finns en hamn i närheten, promenera där medan ni käkar glass osv. Vilken stad är det? Är det Malmö så vet jag toppenbra ställen ni kan besöka typ. 


   
SvaraCitera

Säg det bara


   
SvaraCitera

Åk hem till dig och fixa käk istället för ett cafe? Sen kan ni kolla på film tillsammans eller nåt? Du behöver ej säga att du gillar henne sånt framgår väl utan att du säger de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
ok, om du kör bil/moppe så kan du hoppas på bra väder och köra runt i staden och visa en massa saker och gå ut och promenera ibland osv, Sitt på något utecafé om det inte är för kallt, om det finns en hamn i närheten, promenera där medan ni käkar glass osv. Vilken stad är det? Är det Malmö så vet jag toppenbra ställen ni kan besöka typ. 

Har inte körkort, men vi kan definitivt promenera haha kanske en innecafe, tror det fortfarande är för kallt för ute. I närheten av malmö 😉 tack

Börg:
Åk hem till dig och fixa käk istället för ett cafe? Sen kan ni kolla på film tillsammans eller nåt? Du behöver ej säga att du gillar henne sånt framgår väl utan att du säger det

Tänkte ett cafe e bättre, hade varit bra med film o de men tänkte hålla oss ute,bio kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer förslag?


   
SvaraCitera

bjud ut på resturang 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Cykla till en resturang bjud ut låt hon välja maträtt cykla tillbaks hem kolla på film 


   
SvaraCitera

Maffiozzo:

Har inte körkort, men vi kan definitivt promenera haha kanske en innecafe, tror det fortfarande är för kallt för ute. I närheten av malmö 😉 tack

Ganska dålig timing att träffas nu när det fortfarande är ganska kallt :S men ta henne till Emporia, där är det iaf varmt. Annars så kan ni ju hoppas på vädret och vara i stortorget och lilla torg, finns många cafeer där. gå till hamnen, ta en glass, finns ju många glasskiosker. Ni kan ju också se vattenshowen i pildamm som pågår varje kväll typ, men ni kommer nog frysa :/


   
SvaraCitera

åh juste!! om folkets park öppnat så kan ni ju hänga där ju! och jag glömde nämna att även gå till gustav adolfs torg också, sen kan ni ju cykla, finns mååånga cykelbanor i malmö ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinkpro:
Cykla till en resturang bjud ut låt hon välja maträtt cykla tillbaks hem kolla på film 

hahaha smart

Attitydinkontinent:
åh juste!! om folkets park öppnat så kan ni ju hänga där ju! och jag glömde nämna att även gå till gustav adolfs torg också, sen kan ni ju cykla, finns mååånga cykelbanor i malmö ju.

eyyyyy de va de bästa haha


   
SvaraCitera
gulan

 Är middag och mys med film om det går bra, du borde inte berätta att du menar henne utan låta det komma fram genom hur du beter dig, om hon åker till dig och ni har bokat det innan och ni äter tillsammans så visar väl det att du gillar henne?

 


   
SvaraCitera