Bra*
pommes045:
Nej men asså e du emot transpersoner
Nej, det är inte så att jag går runt och aktivt är emot människor. Jag ser bara folk som det kön de fötts i och inte det kön de fått för sig att de är. Och tramset att det skulle finnas fler än ett kön köper jag inte alls.
Niklas:
Nej, det är inte så att jag går runt och aktivt är emot människor. Jag ser bara folk som det kön de fötts i och inte det kön de fått för sig att de är. Och tramset att det skulle finnas fler än ett kön köper jag inte alls.
Okej alltså e du transfobisk, men då tror du inte på att jag e kille då?
pommes045:
Okej alltså e du transfobisk, men då tror du inte på att jag e kille då?
Jag vet inte vad du är överhuvudtaget. Bryr mig inte heller om jag ska vara ärlig. Men får jag frågan så ser jag människor som det kön de fötts i. Sedan finns det väl undantag när någon genomgått en operation och verkligen på alla sätt och vis uppträder som det kön de opererat sig till. Men allt som oftast så märker man om det är så.
Niklas:
Jag vet inte vad du är överhuvudtaget. Bryr mig inte heller om jag ska vara ärlig. Men får jag frågan så ser jag människor som det kön de fötts i. Sedan finns det väl undantag när någon genomgått en operation och verkligen på alla sätt och vis uppträder som det kön de opererat sig till. Men allt som oftast så märker man om det är så.
Okej alltså tror du inte på att jag e kille
Varför stannar tråden upp?
pommes045:
Okej så enligt din uppfattning e samhället inte transfobiskt?
Nej enligt mig är det något som är svårt att mäta för det handlar helt och hållet om individers upplevelser.
aristoteles:
Nej enligt mig är det något som är svårt att mäta för det handlar helt och hållet om individers upplevelser.
Okej men om du får utgå från dina egna upplevelser
pommes045:
Asså på allvar varför är det alltid typ hur många som helst som tittar på tråden men alldrig skriver nåt
dom orkar inte bry sig om de. o sen kollar man 1 tråd flera gånger för att se va som skrivs typ
Loppan_Malin:
sverige är transfobiskt. kolla zara larsson och freja lindberg. dom är bra!
Zara Larsson och bra i samma mening
?
(gillar inte hennes musik)
Patriarkatet:
Zara Larsson och bra i samma mening?
(gillar inte hennes musik)
Inte musiken utan åsikterna
pommes045:
Ok tråkiga människor...
ja orka inte heller bry mig om handlingen i tråden utan gick direkt till den kommentaren
pommes045:
Okej men om du får utgå från dina egna upplevelser
Det finns inga upplevelser att utgå från, jag kan bara göra antaganden.
handendärnissen:
ja orka inte heller bry mig om handlingen i tråden utan gick direkt till den kommentaren
Okej tråkig människa...haha