Aviseringar
Rensa alla

transfobiskt?

Ämnesstartare

Bra*

SvaraCitera

pommes045:

Nej men asså e du emot transpersoner

Nej, det är inte så att jag går runt och aktivt är emot människor. Jag ser bara folk som det kön de fötts i och inte det kön de fått för sig att de är. Och tramset att det skulle finnas fler än ett kön köper jag inte alls.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Nej, det är inte så att jag går runt och aktivt är emot människor. Jag ser bara folk som det kön de fötts i och inte det kön de fått för sig att de är. Och tramset att det skulle finnas fler än ett kön köper jag inte alls.

Okej alltså e du transfobisk, men då tror du inte på att jag e kille då?

SvaraCitera

pommes045:

Okej alltså e du transfobisk, men då tror du inte på att jag e kille då?

Jag vet inte vad du är överhuvudtaget. Bryr mig inte heller om jag ska vara ärlig. Men får jag frågan så ser jag människor som det kön de fötts i. Sedan finns det väl undantag när någon genomgått en operation och verkligen på alla sätt och vis uppträder som det kön de opererat sig till. Men allt som oftast så märker man om det är så. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Jag vet inte vad du är överhuvudtaget. Bryr mig inte heller om jag ska vara ärlig. Men får jag frågan så ser jag människor som det kön de fötts i. Sedan finns det väl undantag när någon genomgått en operation och verkligen på alla sätt och vis uppträder som det kön de opererat sig till. Men allt som oftast så märker man om det är så. 

Okej alltså tror du inte på att jag e kille

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför stannar tråden upp?

SvaraCitera

pommes045:

Okej så enligt din uppfattning e samhället inte transfobiskt?

Nej enligt mig är det något som är svårt att mäta för det handlar helt och hållet om individers upplevelser.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nej enligt mig är det något som är svårt att mäta för det handlar helt och hållet om individers upplevelser.

Okej men om du får utgå från dina egna upplevelser

SvaraCitera

pommes045:
Asså på allvar varför är det alltid typ hur många som helst som tittar på tråden men alldrig skriver nåt 

dom orkar inte bry sig om de. o sen kollar man 1 tråd flera gånger för att se va som skrivs typ

SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

dom orkar inte bry sig om de.

Ok tråkiga människor...

SvaraCitera

Loppan_Malin:

sverige är transfobiskt. kolla zara larsson och freja lindberg. dom är bra!

Zara Larsson och bra i samma mening Förvirrad?
(gillar inte hennes musik)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Zara Larsson och bra i samma mening Förvirrad?
(gillar inte hennes musik)

Inte musiken utan åsikterna

SvaraCitera

pommes045:

Ok tråkiga människor...

ja orka inte heller bry mig om handlingen i tråden utan gick direkt till den kommentaren 

SvaraCitera

pommes045:

Okej men om du får utgå från dina egna upplevelser

Det finns inga upplevelser att utgå från, jag kan bara göra antaganden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

ja orka inte heller bry mig om handlingen i tråden utan gick direkt till den kommentaren 

Okej tråkig människa...haha

SvaraCitera