Aviseringar
Rensa alla

UM:s kik grupp

Ämnesstartare

timpeltt:

Pratar inte om han fortfarande

Du sa att han var det, utan att veta något om honom. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Du sa att han var det, utan att veta något om honom. 

Ni kände honom, vi två som inte kände honom reagerade på hans namn Sven-göran och sättet han skrev på.

Den andra har ni fortfarande inte tagit bort även fast han är anmäld här på forumet och i kik

SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Rekommenderar inte, båda som är admin är 15 respektive 16 bara hormonstinsta ungdomar. Blivit kontaktad av två pedofiler där och även fast jag påpekat så vägrar dom ta bort dom och säger att jag ska sluta anklaga. Idioti chatt. 

Men om ni vill bli smekta av 40 plussare till gubbar, bli påhoppade av fjortisar och små glin som tror att dom kan allt det här är eran chatt

Vad snackar du om?

SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Ni kände honom, vi två som inte kände honom reagerade på hans namn Sven-göran och sättet han skrev på.

Den andra har ni fortfarande inte tagit bort även fast han är anmäld här på forumet och i kik

Så man är pedofil för att man har ett icke ungdomligt namn oxh skrivet grammatiskt rätt? Du har ingen rätt att häva ur dig sådant.

Har inga bevis på det du säger, står ord mot ord.
Googla på vad pedofil betyder. Och eftersom du är över 18 räknas det inte heller som hebefili

SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Så man är pedofil för att man har ett icke ungdomligt namn oxh skrivet grammatiskt rätt? Du har ingen rätt att häva ur dig sådant.

Har inga bevis på det du säger, står ord mot ord.
Googla på vad pedofil betyder. Och eftersom du är över 18 räknas det inte heller som hebefili

Bevis är skickade till um och kick. Vad en 16 åring ska med det till vet jag faktiskt inte. Vi var två som reagerade, endå hänger du bara på mig? Visar ditt beteende.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Bevis är skickade till um och kick. 

Finns inget att bevisa

SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Bevis är skickade till um och kick. Vad en 16 åring ska med det till vet jag faktiskt inte. Vi var två som reagerade, endå hänger du bara på mig? Visar ditt beteende.

Kan vi stoppa denna diskussion nu? Har kontaktat Time nu och berättat allt om händelsen och låter nu henne avgöra vad som ska hända. Vill du trots detta fortsätta denna diskution kan du skicka ett pm till schim!!

Tråden är till för dom som vill joina gruppen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Finns inget att bevisa

Att han var pedofil? Mhm jo. Men pratar inte om den personen ni har hakat upp er på eftersom ni inte kan läsa

SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Att han var pedofil? Mhm jo. Men pratar inte om den personen ni har hakat upp er på eftersom ni inte kan läsa

Kan vi stoppa denna diskussion nu? Har kontaktat Time nu och berättat allt om händelsen och låter nu henne avgöra vad som ska hända. Vill du trots detta fortsätta denna diskution kan du skicka ett pm till getrekt!!

Tråden är till för dom som vill joina gruppen!

SvaraCitera
time
 time

Hej hörni, har läst igenom er diskussion här och tagit emot meddelanden från er och försökt bilda mig en uppfattning om saken. Vi som jobbar på UM har ingen befogenhet att hantera situationer utanför sajten, men vi tar alltid era observationer i beaktande och naturligtvis kan saker som händer utanför UM även komma att spela en roll här på forumet om det innebär ett hot mot er säkerhet eller ert mående. 

Känner ni er osäkra på något eller misstänker att någon inte är den hen utger sig för att vara så är det alltid bra att prata med en vuxen och låta dem ta del av informationen. Till exempel har polisen en avdelning enbart för att hantera fall där äldre män och kvinnor försöker ta kontakt med yngre för att utnyttja dem över nätet och sedermera även IRL. Man ska alltid vara försiktig, men att anklaga någon utan grund är inte heller bra. 

Det är jättekul att ni bildar egna chattgrupper där ni kan träffas och prata av er, men alla ni har rätt att vara trygga och må bra i de grupperna!

SvaraCitera

Emmis1999

SvaraCitera

finns det plats kvar? mitt namn ä bob_hop

SvaraCitera
Ämnesstartare

bob_hop:
finns det plats kvar? mitt namn ä bob_hop

Självklart!

SvaraCitera

hoppar gärna in själv :Namn: tnt_oliver    

SvaraCitera