Forumet - Vad händer..

Vad händer..

7370 1 24

Spana också in:

NEMI: på min tid var det inget problem att tala med läraren i det ämne en inte fick godkänt i och komplettera det, sedan var det bara att be om ett slutbetyg. Annars finns ju alltid komvux.
GY11 är det nu, det som kallades Projektarbete förut kallas Gymnasiearbete nu, man kan bara få E eller F, får man F får man inte ta studenten.

Zerafina: menar du typ om man blir underkänd i alla kurser/ämnen? 
^

dazed: Man tvångsnedflyttas till underklassen alternativt att man får spela kvalserie.
Det handlar inte om mig, utan en vän, jag är i princip färdig med gymnasiearbetet

Carolineelisabeth95: Får man gå om eller har man totalt sumpat sin chans att få ta studenten?
Man blir hemlös, drogmissbrukare, kriminell.. Förr eller senare insjuknar man i allvarliga sjukdomar. Vill du leva ditt liv på ett vis som innefattar olika fängelser eller kriminalvård? Sjukvård? Trodde väl inte det, satsa på gymnasiearbetet nu för i helvete! Arg

S3ON ndlar blir hemlös, drogmissbrukare, kriminell.. Förr eller senare insjuknar man i allvarliga sjukdomar. Vill du leva ditt liv på ett vis som innefattar olika fängelser eller kriminalvård? Sjukvård? Trodde väl inte det, satsa på gymnasiearbetet nu för i helvete! Arg
Det handlar inte om mig

FruLiten: Vi fick hem papper och fick ett halvår på oss att komplettera upp de ämnen man fått IG i, kanske finns liknande möjlighet hos er. Om man ej får godkänt i grundämnen så får man "samlat betygsdokument"
Ämnen ja, men jag pratar lm gymnaisearbetet, det som förut kallades projektarbetet som man gör i trean, får man inte godkänt på det så får man inte ta studenten