Aviseringar
Rensa alla

väljer fula killar


Ämnesstartare

Tickstart:

okej Rodnar gör som du vill, men jag personligen skulle inte kunna vara med någon jag inte är attraherad av, hur kom det sig att ni låg öht? :s

ett ord; vodka

haha skämt o sido men jag tyckte väl han va söt då och behövde bekräftelsen.. sen såg jag alla facebook bilder på honom dagen efter och då kom ångesten. Framstår som extremt ytlig just nu men när det BARA handlar om sex tillåter jag mig att vara ytlig


   
SvaraCitera

majskolv97:

de har du rätt i! Men har kommit in i en slags fas där jag friendzoonar alla snygga killar för jag är livrädd att bli nobbad då jag redan har taskig självkänsla då mitt ex blev tillsammans med en ny direkt efter att de tog slut efter 1,5 år

Men gör så att du jobbar upp självförtroendet + självkänslan. Försök att slappna av och friendzona inte. Ta chansen istället!


   
SvaraCitera

Omg, It's not about the looks. Killar gillar tjejer som är "snälla" mot dom/ger dom uppmärksamhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Men gör så att du jobbar upp självförtroendet + självkänslan. Försök att slappna av och friendzona inte. Ta chansen istället!

håller med dig men det är lättare sagt än gjort.. hur gör man de ens? får bara självkänsla genom bekräftelse av killar, vilket jag typ aldrig får haha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:
Omg, It's not about the looks. Killar gillar tjejer som är "snälla" mot dom/ger dom uppmärksamhet!

i min skola är på riktigt 99,9 % av alla killar ytliga snobbar, ärligt


   
SvaraCitera

reta dom


   
SvaraCitera

majskolv97:

i min skola är på riktigt 99,9 % av alla killar ytliga snobbar, ärligt

Kanske vid "first impression" (vilket 100% av världens befolkning är.) men, lär känna dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha är typ livrädd för att prata med killar om ja inte är svinpackad.. och den sortens konversationer glöms bara bort haha 

gunar1234567890:

Kanske vid "first impression" (vilket 100% av världens befolkning är.) men, lär känna dom!


   
SvaraCitera

majskolv97:
haha är typ livrädd för att prata med killar om ja inte är svinpackad.. och den sortens konversationer glöms bara bort haha 

YOLO, ta lite fucking plats. Fake it til you make it!!!!!!


   
SvaraCitera

majskolv97:

håller med dig men det är lättare sagt än gjort.. hur gör man de ens? får bara självkänsla genom bekräftelse av killar, vilket jag typ aldrig får haha..

Hur man gör kan jag tyvärr inte svara på. Men jag kan däremot lova dig att du är jättefin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är sant! antar att du är en kille, hur bedömmer du tjejer på tex en fest? hur ska man vara för att locka till sig lite killar? 

gunar1234567890:

YOLO, ta lite fucking plats. Fake it til you make it!!!!!!


   
SvaraCitera

majskolv97:
de är sant! antar att du är en kille, hur bedömmer du tjejer på tex en fest? hur ska man vara för att locka till sig lite killar? 

"På" som FAN. Och ja, jag är en kille.


   
SvaraCitera

om du känner att du inte kan bli charmigare så försök att träna och få snyggare kropp eller nåt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
om du känner att du inte kan bli charmigare så försök att träna och få snyggare kropp eller nåt

styrketränar 4 gånger i veckan och äter som en kanin hahah..


   
SvaraCitera

majskolv97:

styrketränar 4 gånger i veckan och äter som en kanin hahah..

jamen dåså Tumme upp


   
SvaraCitera