Aviseringar
Rensa alla

Vita är utsatta för folkmord JUST NU!

Ämnesstartare

Untouchable:

källa?

vad kul att frågar efter en källa på en löjlig kommentar medan 99,9% av dina påståenden och argument i andra trådar är källolösa

SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
vad skall man göra förutom att rösta på SD och svenskarnas parti?

Vill du stoppa "folkmordet på den vita rasen" ska du verkligen inte rösta på SD. SD vill fortsätta ta in invandrare, därmed fortsätta rasblandningen och därmed också fortsätta folkmordet på "den vita rasen". Och värst av allt!, vi skickar till och med extra pengar till icke-vita flyktingar för att hjälpa dessa folkmördare i nöd. 
Vill du ha slut på den "etniska rensningen av vita" ska du verkligen inte rösta på SD!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Vill du ha slut på den "etniska rensningen av vita" ska du verkligen inte rösta på SD!!

Jag har nog aldrig sett en sådan stark förespråkare för SD alltså.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag har nog aldrig sett en sådan stark förespråkare för SD alltså.

Tack! Men seriöst, rösta inte på SD om du vill ha slut på den vita rasens utplåning!

ND och SVP är bättre alternativ. Dem vill iallafall stoppa invandringen och inte hålla på och hjälpa icke-vita i nöd, som vi stolpskott i SD tvärtemot vill.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vad kul att frågar efter en källa på en löjlig kommentar medan 99,9% av dina påståenden och argument i andra trådar är källolösa

Du är varmt välkommen att framföra en förfrågan om källa om du upplever att det behövs för att stödja ett påstående jag har gjort i något av mina inlägg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Du är varmt välkommen att framföra en förfrågan om källa om du upplever att det behövs för att stödja ett påstående jag har gjort i något av mina inlägg.

förlåt citerade fel person det var till niklasw

peace

SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Förövrigt har jag inget problem alls med att att vi rasblandar och därför ser jag inget större hot i att den vita befolkningen blir mindre.

Och jag som hade förtroende för dig. Äckel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sherre: Och jag som hade förtroende för dig. Äckel.

du gillar inte rasblandning?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: du gillar inte rasblandning?

Inte om dom är alltför olika nej.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sherre: Inte om dom är alltför olika nej.

du behöver inte gilla det, men varför är du emot det? Varför bryr du dig?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: du behöver inte gilla det, men varför är du emot det? Varför bryr du dig?

För att det är svenskarnas död.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sherre:

Och jag som hade förtroende för dig. Äckel.

Jag är ledsen att göra dig besviken, men vi har olika sätt att se på svenskhet. Du definierar svenskhet utifrån ras och jag gör det utifrån kultur.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

förlåt citerade fel person det var till niklasw

peace

Chill 🙂

SvaraCitera
Czar
 Czar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt-Svensk: Folk kanske inte tar det ordet så seriöst idag, men det kommer de.

Jag är marxist och tar det seriöst, men inte för att det du skriver har någon substans, utan av anledningen att okunskap (särskilt i grupp) är en svulst på samhällskroppen.

Stolt-Svensk: riktiga män och kvinnor.

*heniskor

SvaraCitera