Aviseringar
Rensa alla

Youtube Namn!?


Ämnesstartare

Hejsan! Nu är det såhär att jag hade tänkt starta en Youtube kanal fokuserat på mode, tags, lite vloggar möjligtvis. Jag kan inte för mitt liv bestämma mig för vad jag ska döpa kanalen till!? 
Jag tar gärna emot tips!

Jag har funderat på att döpa den till LinnLife men det känns så fantasi löst men det ser snyggt ut för att det liksom blir Li, Li om ni förstår. Vad tycker ni om det? 
 
Jag vet inte heller om jag ska göra ett namn som man kan koppla till en person som tex SoothingSista eller om jag ska göra ett namn som bara är ett märke som tex ThePlattform? 

Kom med förslag och råd. LinnLife?LinnVi?ShadePoint?


   
Citera
Ämnesstartare

LiFasion

LinnFasion

Vrsgd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
LiFasion

LinnFasion

Vrsgd

Tack för svaret! men jag vill gärna inte binda mig till ett ämne heller. Trotts att jag vill fokusera på mode nu så vill jag gärna kunna byta innehåll på kanalen utan att namnet hindrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnxv:

Tack för svaret! men jag vill gärna inte binda mig till ett ämne heller. Trotts att jag vill fokusera på mode nu så vill jag gärna kunna byta innehåll på kanalen utan att namnet hindrar.

Linnnnnnnnnnnnnnn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Linnnnnnnnnnnnnnn

Perfekt! Jk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnxv:

Perfekt! Jk

Otacksamma ungjävel 

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinnLife tycker jag låter helgrymt! Tumme upp


   
SvaraCitera

Miss Linn?

Linn - Mode är livet?

Beautiful Fashion?

Linn ********   *= vad du heter i efternamn ?

LiLi är ju snyggt! Tumme upp Ta det.

Bra sida: Förslag på bloggnamn – Kom på ett bra bloggnamn » Bra att veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan hjälpa dig med ett intro om du behöver, eller med channel art eller vad du nu kan tänkas behöva


   
SvaraCitera

Förresten, LiLi är coolt, MEN.....

LeeLee då? Det låter ju också coolt! Tumme upp


   
SvaraCitera

Håller med LiLi är fint
och om man vill göra det lite vitsigt kan man göra LiLiChannel så blir det som Coco Chanel fast en youtube channel och du är LiLi hahaha


   
SvaraCitera

Linslusen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla förslag! Jag vill bara påpeka att kanalen blir engelsk! Men det jag undrar är om det inte blir konstigt om man döper kanalen till något man inte heter som tex LiLi eller Linnvi? Jag tycker det låter snyggt! Glad


   
SvaraCitera

Tycker själv att alla de där namnen lät skit bögiga.

Men goodluck

..Only God can judge you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwertyasdf:
Tycker själv att alla de där namnen lät skit bögiga.

Men goodluck

..Only God can judge you

Jaha okej men vad föreslår du. Det är ju dessutom lite svårt för mig att bög för att jag är en tjej 😉


   
SvaraCitera