Aviseringar
Rensa alla

Hundjäveln


SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Hundjäveln har tuggat sönder en av mina vinterskor! Och jag ska med gänget och köra snöskoter imorgon. Hinner inte köpa nya skor, så vad ska jag göra? Ända alternativet verkar vara att ta på mig gummistövlarna och se ut som en bonde hela dagen Tumme ned


   
Citera

Du får använda mina skor 😉

annars så blir det gummistövlarna. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Du får ta det du har eller inte följa med liksom. Tyvärr. 


   
SvaraCitera

Låna från familjen, om de har i din storlek xD


   
SvaraCitera

Dä blir väl gummistövlarna så får du se ut som en bonde. :/


   
SvaraCitera

Inget fel på o se ut som en bonde tycker jag 🙂


   
SvaraCitera

SAAB:
Hundjäveln har tuggat sönder en av mina vinterskor! Och jag ska med gänget och köra snöskoter imorgon. Hinner inte köpa nya skor, så vad ska jag göra? Ända alternativet verkar vara att ta på mig gummistövlarna och se ut som en bonde hela dagen Tumme ned

Eltejp, det gö susen det


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Så... Då var man tillbaks... Blev gummistövlarna och tjocka ullsockor i. Tack och lov har jag fodrade gummistövlar från nokia, så frysa behövde jag inte Glad


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Räänkkutus:

Eltejp, det gö susen det

Tack för tipset! Ska se om jag har nått hemma. (Ska nämligen köra imr också)

Ford: Du får använda mina skor 😉

Vilken storlek har du då? 😉

Meatballspotatoes: Låna från familjen, om de har i din storlek xD

Skulle gärna ha gjort det, men både farsan och brorsan var borta


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Du får använda mina skor 😉

annars så blir det gummistövlarna. 

Vilken storlek har du då? 😉


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Låna från familjen, om de har i din storlek xD

Skulle gärna ha gjort det, men både farsan och brorsan var borta


   
SvaraCitera

SAAB: Vilken storlek har du då? 😉

45-46


   
SvaraCitera

Skyll inte på att hunden p gr av bristande motion och aktivitet har lekt med dina dojor. Hade du rastat doggen tillräckligt så hade h*n med all säkerhet inte gett sig på dina dojor. 

Enda nackdelen med gummistövlar är att de inte andas på samma sätt som en lädersko.


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

stoner:
Skyll inte på att hunden p gr av bristande motion och aktivitet har lekt med dina dojor. Hade du rastat doggen tillräckligt så hade h*n med all säkerhet inte gett sig på dina dojor. 

Enda nackdelen med gummistövlar är att de inte andas på samma sätt som en lädersko.

Tror nog du kan ha rätt om det där med bristande motion och aktivitet. Men problemet är bara att han inte vill motionera. Går man ut med han går han i fem meter, och sedan stannar han och vill bara börja lukta på snödrivorna. När han har luktat färdigt går han i fem meter till och hittar något annat att lukta på...


   
SvaraCitera

ursäkta
jag som är en bonde
isch


   
SvaraCitera