019linnea:
Är hangry nu bara
Jag är också hangry, ska åka till Stockholm dessutom. Så kände mig indirekt träffad, OK?
Ni vet när ni har messed upp ordentlig och be om förlåtelse bara göra saken värre. Jobbigt läge. 
Nemas problemas
Asha:
Jag är också hangry, ska åka till Stockholm dessutom. Så kände mig indirekt träffad, OK?
Asha:
Vad har hänt med ditt öga mannen?
pilokarpin!
muskarinagonist, får pupillen att dra ihop sig och linsen bli mer konvex. kunde typ inte se något bortom 15 cm från ögat. men hade otrolig skärpa typ 3 cm ifrån
Jävla karlar ska det vara så förbannat svårtÅ ni två hör på så att ni inte också bliiiiirSånna jävla svi-ii-inSånna jävla svi-ii-in
Vad har denna dagen lärt oss om inte att på tom mage så blir man lättare självkritisk och självgod?
Blivande_japan:
Jävla karlar ska det vara så förbannat svårtÅ ni två hör på så att ni inte också bliiiiirSånna jävla svi-ii-inSånna jävla svi-ii-in
Vad händer?
Kom att tänka på min allra bästa barndomsvän som inte hade det lätt med alkoliserad pappa och dålig ekonomi hos föräldrarna och annat skit. Han flytta härifrån med sin mamma och sista gången jag såg han var i hans nya hemstad och jag gick i 3an och det enda jag tänkte på den dagen var "han har det bra nu, nu blir allt bra för han". Kommer ihåg detta så väl och jag var inte gammal då.. Fäller en tår när jag tänker på detta för har inte hört något från han sen dess. Vi lovar varandra att vi aldrig skulle röka eller dricka.
penja:
Vad händer?
citerar krunegård å är trött på karlar
nä men framförde att jag kanske tycker det är lite ensidigt att bara ligga i relation och karsloken fick panik å ba "jag gillade det vi hade det var så enkelt och okomplicerat"....... jag ba "okej, men det kan fortfarande vara enkelt och okomplicerat, jag vill inte att vi ska börja dejta, eller bli tillsammans eller ens vara exklusiva"
karslok blir livrädd och refererar till att man ska "ta små steg" och refererar till typ först kan man äta frukost, sen brunch osv
jag ba ok är detta en 13-åring........
notera att samma person gick på min exjobbspresentation.
håhåjaja.... vad finns det för folk ens
varför inte förlora förståndet, liksom.
Dra interå
Jan Myrdal