Cobrak:
Av ren nyfikenhet frågar jag detta. Vad är din definition av mod?
Att känna rädsla och trotsa den för att på konstruktivt göra det som krävs av situationen.

Älskar kommentaren.
4 år. Snart blir jag lämnad. Jag vill aldrig älska någon igen
NEMI:
Att känna rädsla och trotsa den för att på konstruktivt göra det som krävs av situationen.
Men det är väl en överlevnad på sitt sätt?
Cobrak:
Men det är väl en överlevnad på sitt sätt? Eller vad tycker du?
Ser överlevnad som en rent biologisk funktion snarare än en psykisk.
Mrs/Miss slösa
PMR:
Älskar kommentaren.
Oh snap! Mycket träffande kommentar.
Media uppmärksammar ofta det faktum att afroamerikaner, afroeuropéer m.m. (för den delen många andra grupper av människor) är underrepresenterade i den politiska och ekonomiska maktsfären, men sällan ser man någon självkritik från medias håll. ... och i det här fallet handlar det om en av USAs mest progressiva tidningar...
PMR:
Älskar kommentaren.
Lovar att alla de runt bordet är den typen som klagar så fort en styrelse/redaktion har den minsta övervikt av män. 
Varför blev jag inte hungrig innan jag hade lagt mig för? Samt det vore trevligt att ha något ätbart hemma när man blir det.

hah....ha.....
Niklas:
Lovar att alla de runt bordet är den typen som klagar så fort en styrelse/redaktion har den minsta övervikt av män.
word
De hade 4 barn och nu har hon 2 barn med en annan... Och han är ensam. Jag brukar tänka på och undra hur det skulle bli om de sågs igen. Känner egentligen ingen utav dem, har mest bara lyssnat när folk pratat av sig om dem till mig, men jag tror att han är lik mig och hon helt olik mig därför blir jag så nyfiken på hur hon tänker. Många beundrar nog henne men jag hade aldrig gjort som hon gjorde och gör. Jag lämnar inte en person jag tycker om som jag vet inte klarar sig själv, särskilt inte om jag från början hade valt den personen.
Kan tänka mig att det är sådana som hon som är överskattade, som folk ser upp till och avundas på grund av hennes Styrka... Men det är sådana som hon som skadat mig. Hon var en utav dem som visste allt men som inte gjorde något och jag tror att det är för att hon led så mycket och därför inte brydde sig om att vi också led. En sådan person beundrar jag inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
"Snacka om att kategorisera och generalisera"