dör av värmeslag.....
När det är en regning sommar = "FAN VAD DET SKA REGNA HELA TIDEN."
när det är en varm solig sommar = "FAN VAD DET SKA VARA VARMT HELA JÄVLA TIDEN."
Jag är så otroligt besviken på min vän. Jag trodde så mycket mer om denna person, och nu har den sjunkit väldigt mycket i mina ögon.
Sanningen är att jag inte känner att jag har någon i min närhet jag fullt ut trivs med, litar på och kan känna mig hemma hos. Det är nog bland annat därför jag saknar det som jag hade med min förra pojkvän, han fick mig att känna att jag hittat hem. Nu är jag vilse igen. Inte ens mina bästa vänner "duger". Det känns fel att tänka så om vänner. Att de är odugliga. Men jag känner inte att jag får någon tillfredsställelse från dem. Vi har glidit ifrån varandra och jag tvingar på vår vänskap när den inte egentligen finns där, genuint.
Våldtäkten är jobbig att bära på. Jag ska göra ett försök och prata med en professionell person som kan hjälpa mig reda ut mina tankar. Framförallt vill jag bli av med de skuldkänslor jag har. Det är de som får mig att tänka att jag inte är värd någonting alls, att det är rätt åt mig, att jag är smutsig och dålig. Det är de som gång på gång släcker ljusen jag kämpat för att tända. Jag vill bara kunna känna mig fri. Inte fängslad i mina egna destruktiva tankar.
Undrar om jag någonsin kommer att vara tillfreds med hur allt blev. Om jag kommer att se tillbaka på den här tiden någon dag och tänka att jag lärde mig något av det, att jag blev stark av det. Eller om jag istället bara kommer att fortsätta vara ledsen. Det känns skrämmande mycket som om det är det som kommer att ske. Att jag bara kommer att gå runt i cirklar på samma plats i min egen sorg tills jag grävt min egen grav.
blir äcklad varje gng jag loggar in pga vidrigt lösenord. tack passe
Byt då 

titta på mitt namn, tror du jag är tillräckligt kreativ för sånt eller
Du kan använda lösenord123, jättesäkert och så.
tack. byter nu
Vill verkligen inte gå och ställa mig inomhus på jobbet nu..
Jag behöver bostad i Uppsala från och med i slutet på augustiiiii.
Känns som att alla hittar utom jag och jag har stått i bostadskö sedan typ 2010. Hur går folk till väga egentligen? 
time:
Jag behöver bostad i Uppsala från och med i slutet på augustiiiii.Känns som att alla hittar utom jag och jag har stått i bostadskö sedan typ 2010. Hur går folk till väga egentligen?
andra hands eller kontakter.
natura
älskar ikea älskar pappa betalae
Saknar Sissi, uhuhu