Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Är lite orolig att det här föredraget blir för långt. I värsta fall får jag korta ner det än mer, men det gör jag helst inte. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde jag var nöjd med böckerna jag valt ut, men det känns inte riktigt bra. Funderar på att läsa en Donna Tartt-bok istället, även om jag inte gillade hennes förra. De säger dock att den här ska vara bra...vilket det iofs sade om den andra också, haha. Men jag är öppen för att ge henne en till chans. 

SvaraCitera
höna

Nachac:

På grund av slutet?

juste hon dör ju :(((

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: juste hon dör ju :(((

Ja, vilket man kanske inte ska skriva ifall någon vill se filmen, så djävla considerate är jag.

SvaraCitera
höna

Nachac:

Ja, vilket man kanske inte ska skriva ifall någon vill se filmen, så djävla considerate är jag.

fuck the law

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: fuck the law

Mycket glad

SvaraCitera

b2e6580a4d89288b59006a830ca88161.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Kommer bli fet snart. Finns det nåt gott hemma så måste jag äta upp det. Och med gott så menar jag även mackor, smör och prästost. Ledsen Jag behöver hjälp.

Jag var sådan under hela våren. Jag vet dock inte om och hur mycket du motionerar, men jag själv går nästan en mil om dagen. Allt det goda gör att jag håller vikten.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så orolig just nu. Den här ångesten kommer så olägligt. Jag önskar att jag var "normal". 

SvaraCitera

Nu är det nästan bestämt vilken lägenhet det blir.

Att flytta känns skrämmande och spännande på samma gång.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att skriva avtal.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har jag drabbats av detta?! Varför kan jag inte hantera det? Varför kan jag inte bara ta mig ur det?! Jag vill bara må bra. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar när jag får panikångest för det känns varje gång som att mitt hjärta kommer sprängas.

SvaraCitera

Helt seriöst, jag vet inte vad jag ska svara 🙁 IMG_20150626_013323.JPG

SvaraCitera

FLINK.jpg

SvaraCitera
latest comments