I förra veckan fick vi nycklarna till lägenheten, som var väldigt fin.
Allting var nytt - vi är de första som bor där.
Området runt omkring kändes bra.
Pappa, som känner till staden lite, sa att det var ett bra område att bo i.
Tror vi kommer att trivas väldigt bra där tillsammans.
Jag flyttar dit permanent i slutet av September eller början på Oktober.
Och det känns jättebra.
Idag ska jag skriva på kontraktet för lägenheten jag kollade på häromdagen. Kan inte bestämma mig för om det är mest läskigt eller spännande, uäh!!!
Har hunnit inreda allt i huvudet redan. Var till och med i en blomsteraffär idag för att fråga ut expediten om vilka växter som trivs bäst i dunkla studentlägenheter. D sköj!!!
Aloe Vera är en klassiker! iof ingen blomma
mens:
varför skriver du inte till ply,, brk & co och säger detta direkt till dem? um är full av rent elaka människor som njuter av att gå på andra men det blir ej bättre av att sopa det under mattan på detta vis.
Nu näthatar ju du också.
mens:
att uppmärksamma när folk behandlas illa är inte att näthata, nej.
Vad definierar du som näthat?
Exner:
Vad definierar du som näthat?
Hat och mobbning som sker på nätet. Fråga din gf annars. Vi verkar ha samma syn på vad näthat är.
mens:
Hat och mobbning som sker på nätet. Fråga din gf annars. Vi verkar ha samma syn på vad näthat är.
Nu är du vag. Själv tycker jag att det är att sprida hat på nätet när du försöker att så split mellan Burken och Chib.
Exner:
Nu är du vag. Själv tycker jag att det är att sprida hat på nätet när du försöker att så split mellan Burken och Chib.
Invektiv, oprovocerat skitsnack om någons person utan att ha blivit utsatt för ngt av den personen, att inte lämna den personen ifred trots att ha fått tillsägelser om det etc. Låter lite bekant kanske? i
Chib klarade av det själv genom att vara passivt aggressiv. Dock är det väl bättre än ingenting. Att få någon att må så dåligt som ply, brk och flera andra (eller bara ply kanske jag vet inte) har fått mynona att må är verkligen inte okej och ska uppmärksammas.
mens:
varför skriver du inte till ply,, brk & co och säger detta direkt till dem? um är full av rent elaka människor som njuter av att gå på andra men det blir ej bättre av att sopa det under mattan på detta vis.
jag är inte en "elak människa". sluta snacka skit om mig tack.
Varför är du alltid arg isola?
hahahaha va, jag har inte gjort nåt mot mynona?? hon kan själv bekräfta det. chib syftar antagligen inte ens på mig öht i det där inlägget.
du snackar sån jävla skit.
"jag vet inte" - nej det gör du inte, så sluta bete dig som att du gör.
oförskämda människa.
mens:
Invektiv, oprovocerat skitsnack om någons person utan att ha blivit utsatt för ngt av den personen, att inte lämna den personen ifred trots att ha fått tillsägelser om det etc. Låter lite bekant kanske? i
Chib klarade av det själv genom att vara passivt aggressiv. Dock är det väl bättre än ingenting. Att få någon att må så dåligt som ply, brk och flera andra (eller bara ply kanske jag vet inte) har fått mynona att må är verkligen inte okej och ska uppmärksammas.
Nej nej. Är tacksam för omtanke om mående men vill inte ha något bråk för min skull nu. Saker som angår mig måste jag själv försöka hantera. Brkg har aldrig fått mig att må dåligt, Brkg är min vän och jag är snarare tacksam för de gånger han fått mig att må bra, och jag tycker långtifrån att han är en elak person, tvärtom har jag personligen lärt känna honom och ser honom som en snäll människa, i varje fall är han det mot mig. När de gäller mitt mående så beror det i grunden på saker utanför Um, även om någon som är försvagad av sådant mående förstås får sämre motståndskraft mot problem på andra ställen och lätt mår ännu sämre av dem än man annars skulle ha gjort, och då innefattar det förstås Um likväl som alla andra sammanhang. Så: är tacksam för all eventuell omtanke för min skull men vill inte bli inblandad i något offentligt gräl. Är omtanken om mig, så vill jag säga att för mig så framstår sådant som i sig skadligt för mitt mående.