kommer nån random brud som aldrig varit här förut och klistrar en tråd hon skapar samma dag - maken till hybris har jag inte sett
Tickstart:
kommer nån random brud som aldrig varit här förut och klistrar en tråd hon skapar samma dag - maken till hybris har jag inte sett
Haha, finns en poäng i det faktiskt. 
NiklasW:
Haha, finns en poäng i det faktiskt.
vilken karaktär ska jag vara, ska köra lite D2
Tickstart:
vilken karaktär ska jag vara, ska köra lite D2
Inte mitt kunskapsområde tyvärr.. :/
du är 19, vad har du gjort med ditt liv
Hjärtklappning, huvudvärk, trött och gråten i halsen.
I love my life.
Funderar på vem den mystiska umaren kan vara, magkänslan säger att 96,9% säkerhet att den personen är en omreggad person. Indikationerna pekar på en person men måste se mer av personen innan kan garantera om det är den personen eller inte.
Nu mörknar det igen.
Ice:
Funderar på vem den mystiska umaren kan vara, magkänslan säger att 96,9% säkerhet att den personen är en omreggad person. Indikationerna pekar på en person men måste se mer av personen innan kan garantera om det är den personen eller inte.
Vem?
Proteus:
Röstar på necromancer. Hatar du också D3?
skulle precis säga fuck you till NikW (
) och säga nu kör jag necro. I'm a Necrophile, so to say.
Har faktiskt inte kört D3, tänker vänta några år till (min dator pallar inte D3). Har väl inte fått så bra intryck av det direkt heller.
Diablo II kommer seriöst aldrig dö
det spelet är fan så klassiskt det bara blir, Act I är ju typ ens home away from home.
Tickstart:
skulle precis säga fuck you till NikW (
) och säga nu kör jag necro. I'm a Necrophile, so to say.
Har faktiskt inte kört D3, tänker vänta några år till (min dator pallar inte D3). Har väl inte fått så bra intryck av det direkt heller.
Diablo 3 har åtminstone blivit mycket bättre under de senaste åren och speciellt efter Reaper of Souls
Ruttenfisk:
Diablo 3 har åtminstone blivit mycket bättre under de senaste åren och speciellt efter Reaper of Souls
ja det tror jag säkert, får se när det blir av att testa det
tyvärr tillhör jag inte målgruppen för PC-spelare så jag har inte möjlighet att spela det