FNÖ: ....det är inte marsvins år.....
Det är inte din rätta ålder i alla fall, kom nu inte här och försök avtrona mig som forumets äldsta medlem

Storchen84:
Turn that frown upside down, det är ju inget att vara ":(" över ffsFinns det inte också nåt uttryck som lyder något i stil med att man inte är äldre än vad man gör sig till? Eller än vad man känner sig i sinnet eller nåt sånt? Sluta känna dig gammal, nu, omdedelbums!! Annars ska jag svära på att vara här minst 20 år till för att påminna unga som känner sig gamla om att dom är unga och ska passa på att njuta av det!!1
Jag kommer alltid vara 14 i sinnet! Fast borta i Namibia tyckte de att jag verkade mogen i sinnet.. Det var konstigt!
Ni som är över tonåren är inte gamla för det.. Ni kan inte bli deprimerade bara för att ni är lite äldre än "oss". Visst ni menar här på sidan, men än sen..? Välja då - radera kontot eller ha kul? 
Fingerprints: Jag kommer alltid vara 14 i sinnet!
Thats the spirit
Fingerprints: Fast borta i Namibia tyckte de att jag verkade mogen i sinnet.. Det var konstigt!
Var man än kommer så kommer man få höra att man är äldre eller yngre i sinnet än sin fysiska ålder, därför brukar jag inte gå på att höra sådant, då det i alla fall för mig är rätt 50/50 uppdelat med att jag yngre/äldre i sinnet än min ålder. Men det är bara vad jag tycker

Storchen84: Var man än kommer så kommer man få höra att man är äldre eller yngre i sinnet än sin fysiska ålder, därför brukar jag inte gå på att höra sådant, då det i alla fall för mig är rätt 50/50 uppdelat med att jag yngre/äldre i sinnet än min ålder. Men det är bara vad jag tycker
Haha jaa, där nere brydde jag mig knappt om att fråga hur gamla folk var. Alla var bara fantastiska. Träffade en kille jag började gilla, kom hem och insåg att han var 20, trodde han var äldre än mig. Ålder är bara en konstig siffra egentligen men jag är väldigt petig med den där siffran när det kommer till min egen.
Storchen84:
Det är inte din rätta ålder i alla fall, kom nu inte här och försök avtrona mig som forumets äldsta medlem
ledsen men lite "hipp" måste man va
22... kommer dock att försvinna härifrån innan man blir 25 :p
Jag tänker lämna allt åt era tankar trots allt det är där charmen ligger.
FNÖ: ledsen men lite "hipp" måste man va
Ehh? Vadå "hipp"? Vad har det med något att göra? Fattar ingenting... sen när är det "hippt" att vara äldre än mig? Om det nu är det du menar
Fingerprints: Träffade en kille jag började gilla
Åh, innebär det att du har en brevvän - via snigelpost som det var förr? Säga vad man vill om det men... tycker att snigelpost fortfarande har en viss charm - tänker nog mest på biten med frimärkena och stämplarna...

tjuge barre reggade mig när jag var 13-14
Anura:
känner mig rätt gammal då för att hänga här, kanske innan 26 då :p
Skulle nog också tänkt så om jag var i din ålder.. 😛
Storchen84:
Ehh? Vadå "hipp"? Vad har det med något att göra? Fattar ingenting... sen när är det "hippt" att vara äldre än mig? Om det nu är det du menarÅh, innebär det att du har en brevvän - via snigelpost som det var förr? Säga vad man vill om det men... tycker att snigelpost fortfarande har en viss charm - tänker nog mest på biten med frimärkena och stämplarna...
Haha brevvän