patrick bateman:
Bajs :/ aja du kan ju läsa dem på fritiden eller så om du vill 🙂 De var intressanta tyckte jag 🙂
har ingen fritid 🙁
cuzIcan: har ingen fritid 🙁
Haha jodå, du sitter ju här hela tiden
du får typ bygga ett schema. Skola, pluggtid, fritid, måsten och allt uppdelat och lika fördelat så gott det går så du hinner med allt och allt blir lagom 🙂
vad tycker du om mff?
patrick bateman:
Förkortningar alltså...
Vad är en "mff?"
Malmö FF
Trodde du var fotbollsintreserad. 😉
the_fat_one: Malmö FF Trodde du var fotbollsintreserad. 😉
Hahaha. Det var för uppenbart tänkte jag så tog det säkra före det osäkra och frågade 🙂
Gillar inte Malmö så mycket dock, de är så mainstreama här hos mig.
patrick bateman:
Haha jodå, du sitter ju här hela tidendu får typ bygga ett schema. Skola, pluggtid, fritid, måsten och allt uppdelat och lika fördelat så gott det går så du hinner med allt och allt blir lagom 🙂
jo det ska jag göra... imorgon 😉
the_fat_one: Trodde du var fotbollsintreserad. 😉
ahahaha ja det är han absolut! XD alldeles för intresserad om du frågar mig 
vad ska jag göra
Hjärtlös: vad ska jag göra
Menar du just nu så skulle jag föreslå att du sover, viktigt att tänka på hälsan och ta hand om sig själv (medveten att jag inte vet så mycket om dina sovvanor men tänker basic här) 
Annars kanske du typ kan kolla på en film? Det är mysigt 
patrick bateman:
Menar du just nu så skulle jag föreslå att du sover, viktigt att tänka på hälsan och ta hand om sig själv (medveten att jag inte vet så mycket om dina sovvanor men tänker basic här)
Annars kanske du typ kan kolla på en film? Det är mysigt
bra svar! ah har varit och är fortfarande sjuk så borde nog sova egentligen. :C
Hjärtlös: bra svar! ah har varit och är fortfarande sjuk så borde nog sova egentligen. :C
Tack! 🙂 Då tycker jag du borde sova faktiskt. Hade jag gjort, speciellt eftersom jag har svårt för måndagar om jag lägger mig sent på lördag och sover länge på söndag. Fast du kanske inte har några problem för det.
patrick bateman: Tack! 🙂 Då tycker jag du borde sova faktiskt. Hade jag gjort, speciellt eftersom jag har svårt för måndagar om jag lägger mig sent på lördag och sover länge på söndag. Fast du kanske inte har några problem för det.
Hmm.. brukar känna mig rätt seg oavsett men ja att vara vaken gör det inte lättare. Just det, söndag imorgon. 🙁
Hjärtlös: Hmm.. brukar känna mig rätt seg oavsett men ja att vara vaken gör det inte lättare. Just det, söndag imorgon. 🙁
Haha visserligen, där sa du nåt. Lite skillnad kanske det gör dock att sova. Ja så hemskt! vart tar helgen vägen egentligen? Vill ha lov 🙁