Aviseringar
Rensa alla

Ask me anything.

Ämnesstartare

patrick bateman:

Bajs :/ aja du kan ju läsa dem på fritiden eller så om du vill 🙂 De var intressanta tyckte jag 🙂

har ingen fritid 🙁 

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: har ingen fritid 🙁

Haha jodå, du sitter ju här hela tiden Blink  du får typ bygga ett schema. Skola, pluggtid, fritid, måsten och allt uppdelat och lika fördelat så gott det går så du hinner med allt och allt blir lagom 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker du om mff?

SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: vad tycker du om mff?

Förkortningar alltså...
Vad är en "mff?"

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Förkortningar alltså...
Vad är en "mff?"

Malmö FF Rodnar Trodde du var fotbollsintreserad. 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: Malmö FF Trodde du var fotbollsintreserad. 😉

Hahaha. Det var för uppenbart tänkte jag så tog det säkra före det osäkra och frågade 🙂
Gillar inte Malmö så mycket dock, de är så mainstreama här hos mig. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha jodå, du sitter ju här hela tiden Blink  du får typ bygga ett schema. Skola, pluggtid, fritid, måsten och allt uppdelat och lika fördelat så gott det går så du hinner med allt och allt blir lagom 🙂

Rodnar 
jo det ska jag göra... imorgon 😉 

SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: Trodde du var fotbollsintreserad. 😉

ahahaha ja det är han absolut! XD alldeles för intresserad om du frågar mig Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: jo det ska jag göra... imorgon 😉

Haha bättre än nu antar jag. 00:30 ska man sova Söt

cuzIcan: ahahaha ja det är han absolut! XD alldeles för intresserad om du frågar mig

ArgArgArgArgArgArgArg 

Så säger man verkligen inte!! alldeles för intresserad my ass!

SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska jag göra

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: vad ska jag göra

Menar du just nu så skulle jag föreslå att du sover, viktigt att tänka på hälsan och ta hand om sig själv (medveten att jag inte vet så mycket om dina sovvanor men tänker basic här) Glad

Annars kanske du typ kan kolla på en film? Det är mysigt Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Menar du just nu så skulle jag föreslå att du sover, viktigt att tänka på hälsan och ta hand om sig själv (medveten att jag inte vet så mycket om dina sovvanor men tänker basic här) Glad

Annars kanske du typ kan kolla på en film? Det är mysigt Söt

bra svar! ah har varit och är fortfarande sjuk så borde nog sova egentligen. :C

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: bra svar! ah har varit och är fortfarande sjuk så borde nog sova egentligen. :C

Tack! 🙂 Då tycker jag du borde sova faktiskt. Hade jag gjort, speciellt eftersom jag har svårt för måndagar om jag lägger mig sent på lördag och sover länge på söndag. Fast du kanske inte har några problem för det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tack! 🙂 Då tycker jag du borde sova faktiskt. Hade jag gjort, speciellt eftersom jag har svårt för måndagar om jag lägger mig sent på lördag och sover länge på söndag. Fast du kanske inte har några problem för det.

Hmm.. brukar känna mig rätt seg oavsett men ja att vara vaken gör det inte lättare. Just det, söndag imorgon. 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Hmm.. brukar känna mig rätt seg oavsett men ja att vara vaken gör det inte lättare. Just det, söndag imorgon. 🙁

Haha visserligen, där sa du nåt. Lite skillnad kanske det gör dock att sova. Ja så hemskt! vart tar helgen vägen egentligen? Vill ha lov 🙁

SvaraCitera