Aviseringar
Rensa alla

Har du problem med att ragga?.

Barbar:

Hur ska vi veta om det är troll?

nu vet ni

mynona:

Okej. 

vad spelar det för roll om det är ett troll eller inte. bra bollplank för argumentationsövning om det är ett troll, bra öht om det inte är det. 

det var bara en fråga, mynona

SvaraCitera

ja bara för att amsi säger så så stämmer det...

hon skapar 100 trådar varje dag om precis ingenting där hon tramsar. det är du som är troll.

SvaraCitera

Albanien_Mats:

jag har ett leende på läpparna och är alltid snäll, drar skämt etc. jag är inte på. jag är inte bråkig. 

Ok, du låter ungefär som mig. Har du tjejkompisar? 
Problemet verkar ligga i att du tänker "hon vill ändå inte ha mig", och det i sin tur leder till att hon inte vill ha dig.

SvaraCitera

Aaron:
Albanien_Mats. Ah Jag ser mig själv som snygg och har bra självförtroende så det stinker om det ..Väldigt få tjejer har sagt till mig personligen att jag är snygg men du kan ju gissa vad det är för tjejer ? .jo dom som är För jävligt snygga inte dom normala eller tjejer som går hårt efter normer . Många tjejer gillar dock killar som har för perfekt symmetriskt utseende nästan ängel lik ...det är en förbannelse xD  

du är en ärkeängel.

SvaraCitera

Barbar:

Ok, du låter ungefär som mig. Har du tjejkompisar? 
Problemet verkar ligga i att du tänker "hon vill ändå inte ha mig", och det i sin tur leder till att hon inte vill ha dig.

ja det har jag. en hel del. ja men är man oskuld, ful, tråkig så är det ju klart att man är chanslös.

SvaraCitera

Albanien_Mats: ja det har jag. en hel del. ja men är man oskuld, ful, tråkig så är det ju klart att man är chanslös.

Attityden är viktigast.

SvaraCitera

mynona:

Nä. De killar jag känner och som har sex med tre nya partners per vecka är snarare snälla och ödmjuka och respektfulla, i varje fall mot mig. det hänger på självförtroende och självkänsla, och har man äkta sådan behöver man inte bli en badboy, vilket är tur eftersom sådana knappast är vidare komplettaIcke!

sex med tre partners per vecka...låter som badboys eller ens komplett kille ..bara du som inte vet det. ni tror alla killar är så. svårt för dig att veta. jag hänger med dessa luffare och vet hur dom tänker. dom e bara ute efter att knulla er. o ända så särar ni på benen och blir tsm med dessa svin. ta nån snäll normal snubbe istället, som behandlar er med värde.

SvaraCitera

Albanien_Mats:
ja bara för att amsi säger så så stämmer det...

hon skapar 100 trådar varje dag om precis ingenting där hon tramsar. det är du som är troll.

har aldrig påstått det motsatta

SvaraCitera

Hjälp på om du vill. 

SvaraCitera

Barbar:

Attityden är viktigast.

vilken attityd mannen? jag har självinsikt. varför ska jag gå runt och tro att jag är något jag inte är??

SvaraCitera

mynona: De killar jag känner och som har sex med tre nya partners per vecka

Varje vecka? Skeptisk

SvaraCitera

ditt bästa jag:

har aldrig påstått det motsatta

dåså. täpp igen skedahålet.

SvaraCitera

mynona:

Nä. De killar jag känner och som har sex med tre nya partners per vecka är snarare snälla och ödmjuka och respektfulla, i varje fall mot mig. det hänger på självförtroende och självkänsla, och har man äkta sådan behöver man inte bli en badboy, vilket är tur eftersom sådana knappast är vidare komplettaIcke!

det är de som har ett bra rykte och bygger upp en bra stämning i sociala sammanhang.

SvaraCitera

Albanien_Mats:

dåså. täpp igen skedahålet.

javisst

SvaraCitera

Barbar:

Varje vecka? Skeptisk

tjej-propaganda Blink

SvaraCitera