Aviseringar
Rensa alla

Makeupremovers


hört att kokosnötsolja ska va bra


   
SvaraCitera

Neutrogena och clinique är det bästa för mig. Blir lätt röd runt näsan och kinderna och innan hade jag väldigt mycket finnar men blev bättre så fort jag började med dessa produkter. Life saver <3 Sminkar mig varje dag dessutom Oskyldig


   
SvaraCitera

Kan du inte posta ett litet sample på din ansiktshud? Är mycket intresserad över vilka resultat man kan nå om man orkar lägga ned så här mycket tid.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

sinnessjuk uns:

asså, använder ej mycket vatten överhuvudtaget vid rengöringen, utan sköljer en mjuk mikrofiberduk i hett vatten som jag "torkar" bort oljan med. jag är aldrig torr numera, förr var jag torr året runt i fejan heh.

räddningen är ocm+karbamid. 

har tänkt inhandla en mikrofiberduk faktiskt. har hört att de är mycket bättre än handdukar för ansiktshuden. vad för karbamidkräm använder du?

Punda:
Kan du inte posta ett litet sample på din ansiktshud? Är mycket intresserad över vilka resultat man kan nå om man orkar lägga ned så här mycket tid.

man skulle ju också kunna se det så att jag skulle förfärlig ut om jag inte lade ned såhär mycket tid  tihi

Anonym001:
Neutrogena och clinique är det bästa för mig. Blir lätt röd runt näsan och kinderna och innan hade jag väldigt mycket finnar men blev bättre så fort jag började med dessa produkter. Life saver <3 Sminkar mig varje dag dessutom Oskyldig

jo körde också mkt neutrogena i början och de är bra men ej så bra i längden samt ej så miljövänlig. svårt att låta bli dock pga billiga och förhållandevis bra.

Lounge:
estelle-thild-fragrance-free-ecorganic-c

Är nog den snällaste jag testat faktiskt. Skulle aldrig irritera huden och skriver under på det övriga du söker. Sminkbortagningen är 3.5 av 5 typ, ibland får man ta två gånger.

åh har sneglat lite på den. den enda av estelles produkter jag har testat är deras färgade ansiktskräm, vilken jag är mkt nöjd med.

atte:
hört att kokosnötsolja ska va bra

blir lätt finnig av kokosolja tyvärr men till kroppen använder jag dt

sinnessjuk uns:

kan inte varit jag, har aldrig testat en produkt därifrån/ens hör talats om.

jaha hade för mig att det var du. de är eko och ickedjurtestade iaf så fler av dem verkar rätt ok.


   
SvaraCitera
Lounge

mens: åh har sneglat lite på den. den enda av estelles produkter jag har testat är deras färgade ansiktskräm, vilken jag är mkt nöjd med.

prova! brukar gå att hitta rabatterat också


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Lounge:

prova! brukar gå att hitta rabatterat också

den finns väl numera bara som tvättmask? har för mig att de ändrat till denna http://www.lyko.se/estelle-thild/estelle-thild-biocleanse-fragrance-free-cleansing-milk


   
SvaraCitera

mens: har tänkt inhandla en mikrofiberduk faktiskt. har hört att de är mycket bättre än handdukar för ansiktshuden. vad för karbamidkräm använder du?

canoderm från aco alternativt karbamidkräm från ccs. 


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

fänks hun


   
SvaraCitera

tungt vatten


   
SvaraCitera

mens:
fänks hun

jag är inte rätt person att diskutera hudvård och smink med, är fett tråkig som tycker att en bra olja och karbamidkräm är allt som behövs. saknar att vara obsessig pga kul, men samtidigt billigare nu och min hy har aldrig mått så här bra sen jag slutade med massa dyra grejer.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

sinnessjuk uns:

jag är inte rätt person att diskutera hudvård och smink med, är fett tråkig som tycker att en bra olja och karbamidkräm är allt som behövs. saknar att vara obsessig pga kul, men samtidigt billigare nu och min hy har aldrig mått så här bra sen jag slutade med massa dyra grejer.

mjo har man bra hud så har man ju råd att ej obsessa


   
SvaraCitera
Lounge

mens:

den finns väl numera bara som tvättmask? har för mig att de ändrat till denna http://www.lyko.se/estelle-thild/estelle-thild-biocleanse-fragrance-free-cleansing-milk

Vet icke! Tror den finns fortf


   
SvaraCitera