Aviseringar
Rensa alla

Smal.

Ämnesstartare

Patrick: Vad är det du har gjort?

Äter du inte tillräckligt pojk?

Inget typ, nää inte direkt.

GraGo: Jorå, proteinpulver finns.Dock lite dyrt för mig som är för ung för att jobba heltid.

Surt. Jag lär säga till morsan att köpa, haha 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inget typ, nää inte direkt.

Du har alltså ingen matlust antar jag..

Vad kan det beror på tror du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Du har alltså ingen matlust antar jag..

Vad kan det beror på tror du?

Nope, inte direkt.

På psyket, det har varit lite instabilt på sistone pga mycket skit men nu är det på G igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nope, inte direkt.På psyket, det har varit lite instabilt på sistone pga mycket skit men nu är det på G igen.

Stackare. ..

Jag har ett råd till dig.

Köp sånt här kosttillskott, pulver, men det är ett kosttillskott som innehåller en stor del av vad en vanlig måltid innehåller. Alltså inte vanligt proteintillskott. Utan det innehåller ungefär samma näring som vanlig mat fast i pulverform. Gå till ett apotek eller liknande, eller prata med en läkare. Det här låter väldigt allvarligt! Säg precis som det är!

Det är 100 gånger bättre än att inte äta något alls.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Stackare. ..

Jag har ett råd till dig.

Köp sånt här kosttillskott, pulver, men det är ett kosttillskott som innehåller en stor del av vad en vanlig måltid innehåller. Alltså inte vanligt proteintillskott. Utan det innehåller ungefär samma näring som vanlig mat fast i pulverform. Gå till ett apotek eller liknande, eller prata med en läkare. Det här låter väldigt allvarligt! Säg precis som det är!

Det är 100 gånger bättre än att inte äta något alls.

Coolt, men är inte sånt skitdyrt? Kan ju kika på det iaf. Haha nej klart det suger att inte äta men går förhoppningsvis över. Imorgon ska jag till Uddevallas enda seriösa pizzeria och se om det går Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Coolt, men är inte sånt skitdyrt? Kan ju kika på det iaf. Haha nej klart det suger att inte äta men går förhoppningsvis över. Imorgon ska jag till Uddevallas enda seriösa pizzeria och se om det går

Du får prioritera. Hälsa eller pengar?

Det är inte optimalt att vräka i sig sånna kosttillskott. Men det är jävligt mycket bättre än att inte äta något alls. Faktum är att det kan vara livsfarligt att inte äta något. Jag hoppas du är medveten om att din kropp kan kollapsa till slut.

Jag vill inte förstöra din pizzadag eller att få dig att inte äta men du kan ju testa att äta lite ''lättare'' mat. Tänkte att pizza kan kännas mer flottigt och tungt att äta. Men det kanske inte är så för dig. Utgår bara från mig själv nu. Varför inte typ kycklingsallad, med någon god fräsch dressing, och några söta frukter till. Eller till frukost kanske fil (med typ någon god smak) och müsli. Försök att inte tänka negativt när det gäller mat. Det mesta är psykiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Du får prioritera. Hälsa eller pengar?

Det är inte optimalt att vräka i sig sånna kosttillskott. Men det är jävligt mycket bättre än att inte äta något alls. Faktum är att det kan vara livsfarligt att inte äta något. Jag hoppas du är medveten om att din kropp kan kollapsa.

Jag vill inte förstöra din pizzadag eller att få dig att inte äta men du kan ju testa att äta lite ''lättare'' mat. Tänkte att pizza kan kännas mer flottigt och tungt att äta. Men det kanske inte är så för dig. Utgår bara från mig själv nu. Varför inte typ kycklingsallad, med någon god fräsch dressing, och några söta frukter till. Eller till frukost kanske fil (med typ någon god smak) och müsli.

Pengar såklart när man är fattig, haha.

Känns som det kan vara bra att ha sådan till riktigt mat. Haha jag äter ju lite mat, inte så jag inte ätit alls. Ätit lite frukt idag, yoghurt och spaghetti med köttfärssås. Samt cupcukes!!!

Hehe inget kan förstöra den. Jo klart det är smart, inte så jag inte ätit något alls och så baam! En enorm pizza, då hade jag dött ju. Men en kycklingsallad lät sjukt nice, fan. Blev sugen på det nu Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, då kanske det är lika bra att du köper vanlig mat. Men om du inte vill göra det kan det vara bra att ha ett tillskott än att inte äta något alls. Vad bra att du har ätit idag. Om du har dålig aptit så tror jag definitivt på lite enklare mat till att börja med

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Ja, då kanske det är lika bra att du köper vanlig mat. Men om du inte vill göra det kan det vara bra att ha ett tillskott än att inte äta något alls. Vad bra att du har ätit idag. Om du har dålig aptit så tror jag definitivt på lite enklare mat till att börja med

Jo det är klart, bättre än inget liksom. Det tycker jag allt! Haha tack för tipset 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har själv samma problem :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Har själv samma problem :/

Då kan du och Patrick börja gymma och äta på donen tsm

SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Har själv samma problem :/

Jobbigt, aja folk har ju gett lite råd här i tråden så du kan ju också ta vara på dem 🙂

Zerafina: Då kan du och Patrick börja gymma och äta på donen tsm

Ursäkta mig? Förvånad

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Ursäkta mig? Förvånad

Muskler + fett! då blir ni inte smala längre

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Muskler + fett! då blir ni inte smala längre

Haha jo visst, syftade dock mer på din ihop parning Rodnar

SvaraCitera