Aviseringar
Rensa alla

Varför använder tjejer string 2011?

Ämnesstartare

Avregistrerad:
Jag tycker det är supersnyggt med halvstring [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och det är inte alls obekvämt.. jag känner inte trosan [shake]

håller med dig och jag är killeRodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Nu har jag tänkt att röka ut alla stringbärare, ställa dom mot väggen och inse vilket onödigt plagg det är.

Till att börja med ska jag slå hål på alternativ två och tre. Hade det varit skönt eller praktiskt så hade fler killar haft string också. Nu är det inte så.

Antingen är man miljöaktivist eller så vill man helt enkelt bara känna sig lite sexigare - även fast själva trosan inte syns utåt.

Kollar man i klädaffärer idag är väl fördelningen cirka 60 % hipster, 30 % string och 10 % övriga trosor. Stringen står alltså fortfarande för en betydande andel underkläder som dagens tjejer köper.

Så tjejer, varför har ni string fast det både är obekvämt och inte har den minsta betydelse praktiskt?

det är inte bara för att det är sexigt oftast så brukar man ha på sig det man trivs i. jag brukar oftast ha på mig halvstring i spets för dom är as bekväma och jag är en kille på 16 så mycket ligger i vad man känner sig bekväm i.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl snyggt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om tjejen har en fin rumpa är det mycket fint med string Tumme upp

SvaraCitera

Du verkar vara lite efterbliven! 🙂 string är egentligen gjord för att troskanterna i byxorna inte ska synas.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dinbrud: Du värkar vara lite efterbliven!

Dinbrud: värkar

SvaraCitera

FruLiten:

nöjd?

SvaraCitera

Avregistrerad: Praktiska skäl - troskanten syns inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad: Har aldrig string

SvaraCitera
Ämnesstartare

0004-tumblr-sluts-04.jpg

De här är sexigt , är mitt ex om folk nu vill veta Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

om det verkligen är ditt ex (vilket jag starkt tvivlar på) begick du just en brottslig handling

Aaron:

utlagd bild De här är sexigt , är mitt ex om folk nu vill veta Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: om det verkligen är ditt ex (vilket jag starkt tvivlar på) begick du just en brottslig handling

0004-tumblr-sluts-04.jpg

SvaraCitera

ceka92:
om det verkligen är ditt ex (vilket jag starkt tvivlar på) begick du just en brottslig handling

Anser du att bilden är kränkande?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Anser du att bilden är kränkande?

lägga ut sexuell bild på genonskinliga trosor och halva nakna bröst utan medgivande

SvaraCitera

ceka92:

lägga ut sexuell bild utan medgivande

Du svarade inte på frågan.

SvaraCitera